Reklamace

Přejeme Vám, ať Vám zakoupené  produkty slouží co nejdéle.

K posouzení reklamace není potřeba zasílat zboží na naší provozovnu, stačí postupovat dle následujících bodů:

  • Vyplňte prosím reklamační formulář dole.
  • Náš pracovník Vás bude kontaktovat telefonicky nebo emailem.
  • Se zohledněním důvodu reklamace Vám navrhneme způsob řešení reklamace.
  • Zašleme Vám email s reklamačním protokolem o vyřízení reklamace.
  • Všechná pole musí být řádně vyplněna.
  • Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů, v případě právnických osob 60 dnů.

Telefon:
+420 778755225

Reklamační formulář

Jméno
Ulice
Město
PSČ
Telefon
E-mail
Číslo objednávky
Fotografie poškození na produktu
Fotografie nebo scan dokladu o koupi

Podrobný popis závady